01.11.17

Ольга НЕСТЕРЕНКО (Суми)

ТОБІ
ЛІТНЄ

Посилаю тобі я дощі-
Зливи вранішні, денні, вечірні,
Запроси їх до себе і ти
В своє затишне, тихе обійстя.

А із тим і мене запроси -
Я не буду баритись доволі.
Вже готую обійми палкі
 І в дорогу рушаю поволі.

РОЗМОВА

Виглядаю тебе із доріг...
Із чужих.
Не кажи так, благаю!
Я кохаю тебе стільки літ,
Що й сама вже їм ліку не знаю.


АКСІОМА

У вічності живе моя любов до тебе,
І зіркою яснить у темних небесах,
І з цим уже ніхто й ніщо не вдіє -
Це аксіома плинності життя.


Цього не зміниш навіть ти, якщо й захочеш,
Якщо не згоден з іменем моїм...
Згадай про вічність, дивлячись на зорі,
І мить цю намагайся зупинить.

***
Ти не скажеш мені:
Є в тобі таїна,
Як у вітру, у неба, у моря,
А ще — прірва — моїх почуттів глибина,
Що пломеніє маковим полем.

ДО ЛІТА
Вже літо скотилось за край
І стишило біг і ходу,
Йому я кажу:не лишай,
Ще хочу тепла я твого.

Не лишай наодинці з дощами,
З холодними ранками й днями,
З питанням єдиним гірким:
Чи буде кохання таким...
Там -
восени?

***
Я — гірка і солодка,
ніжна й терпка -
Відтворена сонцем
Жінка.
Твоя.

ЩЕ ХОЧУ ГОРІТИ

Спитай мене, чого я хочу
від тебе, себе, від оцих років і днів?
Не вір, коли почуєш,
що нічого вже й не треба,
 що я змирилась з бідністю подій.

Ще хочу я горіти і згорати,
Не мріями дістатись висоти,
А ще почути, що між нами
Існує навіть схожість снів.
І по землі ходити жінкою земною.

***

Заблукало десь бабине літо,
Чи вітру злякалось, чи може дощу,
А я виглядаю його іздалека,
Бо є сподівання на  ласку його.

ЗЕМНИЙ РАЙ

О Стінка, Стінка! Мій  земний ти рай!
До тебе лину подумки, а в час,
коли на небі лиш  замріють зорі,
а голос милого зове: “Прийди, кохай!”
“Кохай -  шепочуть ліс і поле, -
бо так не буде вже ніколи!”
Я, любов подвоївши свою,
До тебе йду, до тебе йду.


БАБИНЕ ЛІТО

Мерехтливе і тепле бабине літо
заглядає у вікна ще зранку, знаходить мене,
Йому пропоную смаколики з вишнями,
 І каву духмяну, і вірші нові.

Та це не заводить незвичного гостя,
Він іншого хоче, хоч каву і п'є,
Запрошує літо на щось цікавіше -
Плисти павутиння, садочки трясти.


ЗІЗНАННЯ

Ти розпалиш багаття в каміні
і запросиш мене до розмов
не про примхи осінньої днини,
 а про вічну і справжню любов.

І ми будем дивитись на зорі,
смакувати вино і солодко-терпкий виноград.
Я зізнаюсь тобі, що ніколи
не забуду тебе і цю ніч, а ще райський цей сад.


 МЕЛОДІЯ

Я осталась в твоем милом райском саду
спелой вишнею, цветом шиповника
и весенней травой, и осенней листвой,
звонкой песней в небесах жаворонка.

И я буду к тебе приходить хоть во сне,
когда снегом дорога завьюжится,
чтобы за руку взять, свое серце отдать,
и на небе зажечься звездой самой яркою.

***

Я хочу до раю, до райського саду,
де можна забути про всіх і про все,
де тільки з тобою я хочу пізнати
всі порухи серця, злети душі.

Ніщо на цім світі не безкінечно.
І рай мій скінчиться. Нехай...
Я знаю напевне, що варто прожити
не щось там бурхливе, а тихий цей рай.



Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...