12.08.17

Олег Шрамко (Суми)



Засіб від зубного болю
Проклинає без угаву
Свого шефа Никодим:
– Щоб потрапив ти в канаву,
Щоб ти згинув, сучий син!
– Що, допік, – його питаю, –
Вже немає сил терпіть?
– Не тому я, – каже, – лаюсь, 
Просто в мене зуб болить...


Розумна порада
Каже донька: „Хочу, мамо,
Вийти заміж за крутого...”
Та всміхнулась: „Хитра дама!
Де ж узять тобі такого?
Ти – простого роду дівка,
За плечима – вісім класів,
Тож нехай твоя голівка
Думає про свинопасів!”.

Хто платитиме за масаж?
На прийом до лікаря
Дама завітала.
Трішечки заохавши,
Чемно запитала:
– Кажуть, добре робите
Ви масаж фігури.
Але скільки коштує
Вартість процедури?
Ескулап, піднявши очі,
Глянув кокетливо:
– Як для вас... дешевше буде,
Ви ж така вродлива...
– Зрозуміло, – каже хвора, –
Тільки без брехні:
Гроші буду я платити,
А чи ви мені?

Заповітна мрія
Мрію я про „мерседеса”,
Та миліші „жигулі”.
Бо кругліші там колеса,
Краще їздять по ріллі.
Хочу мати я „тойоту”,
Швидше вітру вона мчить.
Та буксує по болоту
І не чутно, як дирчить.
Був би радий  я „фіату”,
Хоч і бачив його раз.
Та чи можна на зарплату
Нам придбати хоча б „ЗАЗ”?

Хто є хто...
У маленького Адама
В дитсадочку запитали:
– Хто твої татусь та мама?
Й хлопець „видав” мадригали:
– Наша мама – годувальник:
Варить борщ і гріє чайник.
Ще ж – постійний прибиральник,
Прасувальник, шабрувальник,
Підмітальник, постачальник,
Позичальник, цілувальник.
А татусь мій – випивальник
І над ненькою начальник...

Епітафія по тещі
Дільничий свідка запитав:
– Грозою тещу вбило?
– Так, бачив це я, – зять сказав. –
ЇЇ ледь не спалило...
– То б запросили  лікарів,
Безвиходу ж немає...
– Хотів, а потім зрозумів:
Вона й без них сконає!

Зайнятий
– Гей, Максиме, годі спати! –
Гомонить малеча зранку. –
У хокея йдемо грати!
Ну хоч виглянь за фіранку!
– Ні, не можу, справ багато, –
У вікні Максим з’явився, –
Треба ще постіль прибрати,
Не поснідав, не умився...
Ще ж хотіли батько й мати
Щоб уроки вивчив ліпше.
Так що вийду з вами грати
За хвилину... Не раніше!.. 

Дідова болячка
За „здоров’ям” до лікарні
Причалапав дід.
Чув, що тут перевіряють
Немічних на СНІД.
Щось болить у попереку,
Мерехтить в очах.
Ноги – гирі... Наче носить
Тонну на плечах.
Тож закралася підозра
На чуму століть.
Що, не можна в дев’яносто
СНІДом  захворіть?
... Лікар вислухав старого,
Хитро запитав:
–  А скажи мені відверто:
СЕКСомом зловживав?
–  Я не знаю про що мова, –
Каже дід, – склероз!
Але, думаю, що маю
Й цей паразитоз!

Скільки коштує здоров”я?
Дід продав мішок картоплі
Та й запитує в аптеці:
– Чи не зможу щось придбати
Від болячки в попереці?
Ще ж від серця дайте ліки,
Щоб коліна не скрипіли.
Літо так  в селі батрачив…
Мабуть, «батарейки» сіли… 
Фармацевт відповідає:
– Та ви –  жертва комунізму!
Копійок цих вистачає,
Щоб зробити лише клізму.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...