02.04.18

«Час. Кохання. Життя» Михайла Блехмана з Канади.


У київському видавництві «Український пріоритет» вийшла книжка прози «Час. Кохання. Життя» відомого українського письменника та літературознавця з Канади, головного редактора популярного журналу «Порт-Фоліо» Михайла Блехмана. Незабаром вона з’явиться в українських книгарнях, буде презентована на книжкових ярмарках та літературних толоках.


«Шановний читачу! Дуже вдячний тобі за те, що ти вирішив прочитати цю книгу. Вона – своєрідне підбиття підсумків моєї п’ятдесятирічної літературної роботи, – написав автор. – Я почав писати, коли навчався у восьмому класі феноменальної харківської школи № 49, коли мій Вчитель – Зоя Павлівна Коновалова – відкрила мені очі на художню літературу. Продовжив – під час навчання в Харківському університеті, де в мене були чудові вчителі, а найкращою та найяскравішою була Раїса Василівна Погорєлова.
Книга «Час. Кохання. Життя» складається з двох частин – романів «Відображення» й «Римські цифри» та збірки оповідань «Час збирати метафори». І романи, і оповідання – про моїх рідних, про час, який плине, але не минає, про любов і кохання, про мою незрівнянну Україну, про її міста, села, її великих людей – сподіваюсь, ви їх упізнаєте. А також – про інші країни, про моїх улюблених письменників та їхні великі твори. І їх ви впізнаєте, я теж на це сподіваюсь.


Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...